Sucesso escolar, de quem é o mérito?

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
???dc.contributor.advisor???: dc.contributor.advisorSantos, Ricardo dos-
Autor(es): dc.contributor.authorFrasson, Giselle Vanessa-
Data de aceite: dc.date.accessioned2015-09-29T16:58:29Z-
Data de aceite: dc.date.accessioned2017-03-17T14:42:48Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2015-09-29T16:58:29Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2017-03-17T14:42:48Z-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://repositorio.roca.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/4733-
???dc.identifier.citation???: dc.identifier.citationFRASSON, Giselle Vanessa. Sucesso Escolar, de quem é o mérito? 2013. 38 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Especialização) – Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Medianeira, 2013.pt_BR
Fonte: dc.identifier.urihttp://www.educapes.capes.gov.br/handlecapes/171869-
Resumo: dc.description.abstractThis work had as thematic school success, where he conducted a bibliographic study and a field survey, whose instrument for data collection was an interview. The research investigated the participation of parents in school life of their children and the school's role in the formation of the student and the student as subject and accountable for their academic success and also the relationship between family and school. The results show that parents and teachers are aware of their role in the training of students / children and that school success is only achieved when family, state, school and student, go together.pt_BR
Palavras-chave: dc.subjectEducação - Participação dos paispt_BR
Palavras-chave: dc.subjectPromoção de alunospt_BR
Palavras-chave: dc.subjectRendimento escolarpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectEducation - Parent participationpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectPromotion (School)pt_BR
Palavras-chave: dc.subjectAcademic achievementpt_BR
Título: dc.titleSucesso escolar, de quem é o mérito?pt_BR
Tipo de arquivo: dc.typeoutropt_BR
Aparece nas coleções:Repositorio Institucional da UTFPR - RIUT

Não existem arquivos associados a este item.