Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.creator | Polak, Ben | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2019-08-21T19:38:37Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2019-08-21T19:38:37Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2007-11-26 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2010-04-06 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2010-05-06 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2010-05-06 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2010-05-06 | - |
Fonte completa do material: dc.identifier | http://objetoseducacionais2.mec.gov.br/handle/mec/13884 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/capes/496196 | - |
Descrição: dc.description | Educação Superior::Engenharias::Engenharia de Produção | - |
Descrição: dc.description | Educação Superior::Ciências Sociais Aplicadas::Economia | - |
Descrição: dc.description | Presents part of course, Game theory , when Professor Polak discusses repeated games, aiming to unpack the intuition that the promise of rewards and the threat of punishment in the future of a relationship can provide incentives for good behavior today. Shows the real-world problems of a lame duck leader and of maintaining incentives for those close to retirement. But it is possible to sustain good behavior in early stages of some repeated games (even if they are only played a few times) provided the stage games have two or more equilibria to be used as rewards and punishments. This may require us to play bad equilibria tomorrow. We relate this to the trade off between ex ante and ex post efficiency in the law. In the finish, we play a game in which the players do not know when the game will end, and we start to consider strategies for this potentially infinitely repeated game | - |
Idioma: dc.language | en | - |
Publicador: dc.publisher | Yale University, Open Yale Courses | - |
Relação: dc.relation | Repeated games.mp3 | - |
Direitos: dc.rights | Yale University 2009. Some rights reserved. Unless otherwise indicated in the applicable Credits section of certain lecture pages, all content on this web site is licensed under a Creative Commons License. Please refer to the Credits section to determine whether third-party restrictions on the use of content apply | - |
???dc.source???: dc.source | http://oyc.yale.edu/economics/game-theory/contents/sessions.html | - |
Palavras-chave: dc.subject | Educação Superior::Engenharias::Engenharia de Produção::Teoria dos Jogos | - |
Palavras-chave: dc.subject | Educação Superior::Ciências Sociais Aplicadas::Economia::Economia Geral | - |
Palavras-chave: dc.subject | Incentive | - |
Palavras-chave: dc.subject | Punishment | - |
Palavras-chave: dc.subject | Cooperation | - |
Título: dc.title | Repeated games: cooperation vs. the end game [Game theory] | - |
Tipo de arquivo: dc.type | áudio | - |
???dc.description2???: dc.description2 | To understand the repeated games | - |
???dc.description3???: dc.description3 | Duration: 1 h 15 min, 18 s. To hear this resource its necessary the instalation of Quick time. Available at: <http://www.apple.com/pt/quicktime/> | - |
Aparece nas coleções: | Repositório Institucional - MEC BIOE |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: