Convergências e divergências do discurso proposto pela marca Kenzo para o fragrante Flower by Kenzo

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???dc.contributor.advisor???: dc.contributor.advisorFrança, Maureen Schaefer-
Autor(es): dc.contributor.authorAraujo, Thais-
Data de aceite: dc.date.accessioned2015-02-23T16:41:57Z-
Data de aceite: dc.date.accessioned2017-03-17T14:41:03Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2015-02-23T16:41:57Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2017-03-17T14:41:03Z-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://repositorio.roca.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/3030-
???dc.identifier.citation???: dc.identifier.citationARAUJO, Thais. Convergências e divergências do discurso proposto pela marca Kenzo para o fragrante Flower by Kenzo. 2014. 132 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Curitiba, 2014.pt_BR
Fonte: dc.identifier.urihttp://www.educapes.capes.gov.br/handlecapes/171218-
Resumo: dc.description.abstractThis research presents a brief proposal for a study on the perfume Flower by Kenzo. Is sought to explore the background and context in which the artifact is inserted. Is also sought to explore the design tool as a way of language, communication and expression. Concepts related to the senses and synesthesia as a form of language objects were also explored in order to make the user experience more rich and complete. For this, is resorted to the kinesthetic reading and bottle of perfume Flower by Kenzo. This reading, performed by 40 women, occurred in the experimental format in order to compare the convergent and divergent points between the official discourse of perfume and free interpretations of the participants. Perfume bottles, as well as other design products, allow us to observe and understand the world in which we live.pt_BR
Palavras-chave: dc.subjectSites da Web - Desenvolvimentopt_BR
Palavras-chave: dc.subjectInclusão digitalpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectIdosospt_BR
Palavras-chave: dc.subjectWeb site developmentpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectDigital dividept_BR
Palavras-chave: dc.subjectOlder peoplept_BR
Título: dc.titleConvergências e divergências do discurso proposto pela marca Kenzo para o fragrante Flower by Kenzopt_BR
Tipo de arquivo: dc.typeoutropt_BR
Aparece nas coleções:Repositorio Institucional da UTFPR - RIUT

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