Caracterização do processo avaliativo na educação profissional com a educação básica na modalidade de educação de jovens e adultos (PROEJA) no Colégio João Manoel Mondrone

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
???dc.contributor.advisor???: dc.contributor.advisorOstrovski, Crizieli Silveira-
Autor(es): dc.contributor.authorCosta, Ana Paula Pereira da-
Data de aceite: dc.date.accessioned2014-01-25T13:18:29Z-
Data de aceite: dc.date.accessioned2017-03-17T14:38:31Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2014-01-25T13:18:29Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2017-03-17T14:38:31Z-
Data de envio: dc.date.issued2014-01-25-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://repositorio.roca.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/1643-
???dc.identifier.citation???: dc.identifier.citationCOSTA, Ana Paula Pereira da. Caracterização do processo avaliativo na educação profissional com a educação básica na modalidade de educação de jovens e adultos (PROEJA) no Colégio João Manoel Mondrone. 2012. 39 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Especialização) – Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Medianeira, 2012.pt_BR
Fonte: dc.identifier.urihttp://www.educapes.capes.gov.br/handlecapes/170260-
Resumo: dc.description.abstractThe assessment of learning has proved a major problem with the development of the educational process at different levels and types of education, requiring reflection on the importance of discussing the valuation of assessment practices. Therefore, this study aimed to characterize the evaluation process used by teachers at a state school. The survey had a sample size of teachers and students of the National Program for Integration of Professional Education with Basic Education in the Form of Youth and Adults (PROEJA) - Technical Administration. For this research as a tool used structured questionnaires with closed and open questions that have been directed to a free speech on the subject, for teachers and students. Given the survey data we can say that it should take its broad sense, this is a lever of student progress, a system of information on the progress of the teaching-learning process allowing for the promotion of learning and development by of all students.pt_BR
Palavras-chave: dc.subjectConhecimento e aprendizagempt_BR
Palavras-chave: dc.subjectAvaliação educacionalpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectProfessores - Avaliação por estudantespt_BR
Palavras-chave: dc.subjectKnowledge and learningpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectEducational evaluationpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectStudent evaluation of teacherspt_BR
Título: dc.titleCaracterização do processo avaliativo na educação profissional com a educação básica na modalidade de educação de jovens e adultos (PROEJA) no Colégio João Manoel Mondronept_BR
Tipo de arquivo: dc.typeoutropt_BR
Aparece nas coleções:Repositorio Institucional da UTFPR - RIUT

Não existem arquivos associados a este item.