Análise da formação dos acadêmicos do curso de Administração do 4º ano da Universidade Tecnológica Federal do Paraná

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
???dc.contributor.advisor???: dc.contributor.advisorRubin, Marlize-
???dc.contributor.advisor???: dc.contributor.advisorChiochetta, João Carlos-
Autor(es): dc.contributor.authorReis, Adrieli Terezinha-
Data de aceite: dc.date.accessioned2013-10-29T15:54:21Z-
Data de aceite: dc.date.accessioned2017-03-17T14:37:51Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2013-10-29T15:54:21Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2017-03-17T14:37:51Z-
Data de envio: dc.date.issued2013-10-29-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://repositorio.roca.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/1436-
???dc.identifier.citation???: dc.identifier.citationReis, Adrieli Terezinha. Análise da formação dos acadêmicos do curso de Administração do 4º ano da Universidade Tecnológica Federal do Paraná. 2013. 63 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Pato Branco, 2013.pt_BR
Fonte: dc.identifier.urihttp://www.educapes.capes.gov.br/handlecapes/169569-
Resumo: dc.description.abstractThe work focuses on academic trajectories Course Directors of Federal Technological University of Paraná, Câmpus of Pato Branco. Asks what these trajectories and expectations of academic training. It aims to analyze the relations arising from paths and expectations of academic training of the 4th year of the Course Directors of UTFPR, Câmpus Pato Branco. Specifically, it seeks to identify the trajectory of academic training during the course and after joining the course, check the professional expectations after the training course and analyze relationships between the paths traveled and expectations of professional academics. The methodological procedures include exploratory and descriptive research purposes to those on means and qualitative research. Conducted interviews with 22 academic institution of higher education the results indicate the acquisition of knowledge in several areas of management. The perception is that the academic institution of higher education could boost Course Directors, including lab for practice, revision of curriculum and greater investment in teacher training.pt_BR
Palavras-chave: dc.subjectAdministração - Estudo e ensinopt_BR
Palavras-chave: dc.subjectEnsino superior - Pesquisapt_BR
Palavras-chave: dc.subjectFormação profissionalpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectManagement - Study and teachingpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectEducation, Higher - Researchpt_BR
Palavras-chave: dc.subjectOccupational trainingpt_BR
Título: dc.titleAnálise da formação dos acadêmicos do curso de Administração do 4º ano da Universidade Tecnológica Federal do Paranápt_BR
Tipo de arquivo: dc.typeoutropt_BR
Aparece nas coleções:Repositorio Institucional da UTFPR - RIUT

Não existem arquivos associados a este item.