Media literacy in the competitive intelligence process focused on social media: Interaction model applicable to organizations

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.contributorUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
Autor(es): dc.creatorOttonicar, Selma Letícia Capinzaiki [UNESP]-
Autor(es): dc.creatorBarbosa, Everaldo Henrique Dos Santos [UNESP]-
Autor(es): dc.creatorYafushi, Cristiana Aparecida Portero [UNESP]-
Autor(es): dc.creatorMoraes, Cássia Regina Bassan [UNESP]-
Data de aceite: dc.date.accessioned2022-08-04T22:11:28Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2022-08-04T22:11:28Z-
Data de envio: dc.date.issued2022-04-28-
Data de envio: dc.date.issued2022-04-28-
Data de envio: dc.date.issued2020-12-31-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.1590/1981-5344/3881-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11449/222118-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/11449/222118-
Descrição: dc.descriptionThe purpose of the article is to reflect the contribution of media competence to the competitive intelligence process in the context of social media. The methodology consists of a systematic review of the literature in Brazilian databases in Information Science. The discussions demonstrated relevance in the study of the theme so that organizations can reach competitiveness more easily, especially in developing countries like Brazil. The systematic review showed that the theme is little did study by Information Science, demonstrating opportunities for future research. The final considerations point to a model of interrelationship to be did use in practices of the phenomenon in organizations.-
Descrição: dc.descriptionConselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (CNPq)-
Descrição: dc.descriptionCoordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (CAPES)-
Descrição: dc.descriptionUniversidade Estadual Paulista-
Descrição: dc.descriptionUniversidade Estadual Paulista-
Descrição: dc.descriptionCAPES: 001-
Formato: dc.format37-57-
Idioma: dc.languagept_BR-
Relação: dc.relationPerspectivas em Ciencia da Informacao-
???dc.source???: dc.sourceScopus-
Palavras-chave: dc.subjectCompetitive intelligence, social media-
Palavras-chave: dc.subjectCompetitiveness-
Palavras-chave: dc.subjectMedia literacy-
Palavras-chave: dc.subjectSystematic literature review-
Título: dc.titleMedia literacy in the competitive intelligence process focused on social media: Interaction model applicable to organizations-
Título: dc.titleCompetência midiática no processo de inteligência competitiva voltada ao uso das mídias sociais: Modelo de interrelação aplicável nas organizações-
Tipo de arquivo: dc.typelivro digital-
Aparece nas coleções:Repositório Institucional - Unesp

Não existem arquivos associados a este item.