Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.contributor | Universidade Estadual Paulista (Unesp) | - |
Autor(es): dc.contributor | Universidade Federal de Sergipe (UFS) | - |
Autor(es): dc.contributor | Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) | - |
Autor(es): dc.contributor | Computer Science Department | - |
Autor(es): dc.contributor | Universidade de São Paulo (USP) | - |
Autor(es): dc.creator | Pastori, Edivaldo [UNESP] | - |
Autor(es): dc.creator | Guidoni, Daniel L. | - |
Autor(es): dc.creator | Villas, Leandro Aparecido | - |
Autor(es): dc.creator | De Grande, Robson E. | - |
Autor(es): dc.creator | Meneguette, Rodolfo | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2022-02-22T00:26:34Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2022-02-22T00:26:34Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-12-11 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-12-11 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-05-01 | - |
Fonte completa do material: dc.identifier | http://dx.doi.org/10.1109/VTC2020-Spring48590.2020.9129176 | - |
Fonte completa do material: dc.identifier | http://hdl.handle.net/11449/199137 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/11449/199137 | - |
Descrição: dc.description | Intelligent Transport Systems rely extensively on the proper management of vehicular resources, as well as the underlying vehicular communication. Services and applications are made accessible through the communication of vehicles, which is expected to happen without any interruption; however, the high mobility of vehicles is detrimental towards their connectivity and communication stability. In this highly dynamic and heterogeneous vehicular scenario, we assume the existence of multiple communication interfaces and high movement speed of nodes. Thus, we propose the development of a flow mobility management policy. The policy is devised following a decentralized design, being flexible and capable of providing transparent flow management to users while maintaining continuous service access. We conducted experimental simulations for evaluating the proposed architecture, as well as making performance comparisons with three related flow management works. The results showed that the proposed policy reduces the delay of information exchange to approximately 50 ms, decreases handover time (0.5s), and maximizes the input of information around 95%. | - |
Descrição: dc.description | Sao Paulo State University (UNESP) | - |
Descrição: dc.description | Federal University of São João Del-Rei (UFSJ) | - |
Descrição: dc.description | Institute of Computing (IC) University of Campinas (UNICAMP) | - |
Descrição: dc.description | Brock University Computer Science Department | - |
Descrição: dc.description | Instituto de Ciencias Matemáticas e de Computação University of São Paulo (USP) | - |
Descrição: dc.description | Sao Paulo State University (UNESP) | - |
Idioma: dc.language | en | - |
Relação: dc.relation | IEEE Vehicular Technology Conference | - |
???dc.source???: dc.source | Scopus | - |
Título: dc.title | A Novel Decentralized and Flexible Policy for Flow Mobility Management | - |
Aparece nas coleções: | Repositório Institucional - Unesp |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: