Methodological reports: highlights of the study Brazilian Model of Library and Information Studies in the bachelor's level

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.contributorUniversidade Estadual Paulista (UNESP)-
Autor(es): dc.creatorAmorim da Costa Santos, Placida L. V.-
Autor(es): dc.creatorZins, Chaim-
Data de aceite: dc.date.accessioned2021-03-11T00:12:34Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2021-03-11T00:12:34Z-
Data de envio: dc.date.issued2018-11-28-
Data de envio: dc.date.issued2018-11-28-
Data de envio: dc.date.issued2016-01-01-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11449/165636-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/11449/165636-
Descrição: dc.descriptionDoctors Placida Santos and Chaim Zins detail the main methodological options of their exhaustive research regarding training professionals in Information Science in Brazil. They emphasize the continuation of studies on the subject and the potential contributions to undergraduate programs in the area.-
Formato: dc.format4-9-
Idioma: dc.languagept_BR-
Publicador: dc.publisherUniv Federal Parana, Dept Ciencia & Gestao Informacao-
Relação: dc.relationAtoz-novas Praticas Em Informacao E Conhecimento-
Direitos: dc.rightsclosedAccess-
Palavras-chave: dc.subjectDelphi Study-
Palavras-chave: dc.subjectGroundedTheory-
Palavras-chave: dc.subjectInformation profesionals trainning-
Título: dc.titleMethodological reports: highlights of the study Brazilian Model of Library and Information Studies in the bachelor's level-
Tipo de arquivo: dc.typetexto-
Aparece nas coleções:Repositório Institucional - Unesp

Não existem arquivos associados a este item.