Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.creator | Morgado, Leonel | - |
Autor(es): dc.creator | Beck, Dennis | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2020-09-24T17:30:13Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2020-09-24T17:30:13Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-06-23 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-06-23 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2020-06-21 | - |
Fonte completa do material: dc.identifier | http://hdl.handle.net/10400.2/9799 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/9799 | - |
Descrição: dc.description | The progress of immersive learning research as a field requires a clear vision of its status, of the current knowledge being produced and of the open problems and gaps. Typical survey efforts however suffer from lack of systematization, providing a scattered perspective of the field. We have combined the literature on conducting systematic scoping reviews and applied it to the field, presenting the resulting protocol. It contributes a clarification on the sequence of steps and processes for delineating a gap, finding the evidence and depart from it to conduct literature reviews. | - |
Descrição: dc.description | This work is co-financed by the ERDF – European Regional Development Fund through the Operational Programme for Competitiveness and Internationalization - COMPETE 2020 and the Lisboa 2020 under the PORTUGAL 2020 Partnership Agreement, and through the Portuguese National Innovation Agency (ANI) as a part of project CHIC POCI-01-0247-FEDER-024498. And also by national funds through the FCT – Fundação para a Ciência e a Tecnologia, I.P., as part of project UID/CED/00194/2019, SCReLProg | - |
Descrição: dc.description | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | - |
Idioma: dc.language | en | - |
Publicador: dc.publisher | Institute of Electrical and Electronics Engineers | - |
Relação: dc.relation | POCI-01-0247-FEDER-024498 | - |
Relação: dc.relation | UID/CED/00194/2019 | - |
Direitos: dc.rights | openAccess | - |
Direitos: dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | - |
Palavras-chave: dc.subject | Scoping reviews | - |
Palavras-chave: dc.subject | Systematic literature reviews | - |
Palavras-chave: dc.subject | Methodology | - |
Palavras-chave: dc.subject | Immersive learning research | - |
Título: dc.title | Unifying protocols for conducting systematic scoping reviews with application to immersive learning research | - |
Tipo de arquivo: dc.type | aula digital | - |
Aparece nas coleções: | Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal) |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: