Curricular transformation as context to share practices : a case in the portuguese schools

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.creatorMoreira, Darlinda-
Autor(es): dc.creatorCampelos, Sandra-
Data de aceite: dc.date.accessioned2019-08-21T17:09:21Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2019-08-21T17:09:21Z-
Data de envio: dc.date.issued2016-11-17-
Data de envio: dc.date.issued2016-11-17-
Data de envio: dc.date.issued2012-07-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10400.2/5761-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/5761-
Descrição: dc.descriptionConferência realizada em Seul de 8 julho a 15 de julho de 2012-
Descrição: dc.descriptionThis article emerged from a larger study of professional practices of mathematics teachers. It addresses the concept of practice discussing the balance between the collective and individual component of practices and its implications to comprehend some transformations and consolidations of mathematics teachers practice in the Portuguese contemporaneous context.-
Descrição: dc.descriptionFCT – Fundação para a Ciência e Tecnologia-
Idioma: dc.languageen-
Relação: dc.relationProject Professional Practices of Mathematics Teachers (contract PTDC/CPECED/098931/2008)-
Relação: dc.relationhttp://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-12688-3_46-
Direitos: dc.rightsopenAccess-
Palavras-chave: dc.subjectPractices-
Palavras-chave: dc.subjectSocial transformations-
Palavras-chave: dc.subjectTeachers' practices-
Título: dc.titleCurricular transformation as context to share practices : a case in the portuguese schools-
Tipo de arquivo: dc.typeaula digital-
Aparece nas coleções:Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal)

Não existem arquivos associados a este item.