Collaboration or parallel worlds? Information literacy practices in Portuguese school libraries

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.creatorBastos, Glória-
Data de aceite: dc.date.accessioned2019-08-21T16:57:39Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2019-08-21T16:57:39Z-
Data de envio: dc.date.issued2012-07-26-
Data de envio: dc.date.issued2012-07-26-
Data de envio: dc.date.issued2012-06-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10400.2/2142-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/2142-
Descrição: dc.descriptionThis paper presents and analyses the results of a body of master’s dissertations developed on the context of a master’s programme for teacher librarians, at Universidade Aberta, Portugal. The main focus is on the concepts and work done by teacher librarians concerning information literacy. The results are set in the context of some important and recent developments in Portuguese schools.-
Idioma: dc.languageen-
Publicador: dc.publisherABLF / Anne Godenir et Marianne Vanesse-Hanecart-
Direitos: dc.rightsopenAccess-
Palavras-chave: dc.subjectLiteracia da informação-
Palavras-chave: dc.subjectBibliotecas escolares-
Palavras-chave: dc.subjectInformation literacy-
Palavras-chave: dc.subjectSchool libraries-
Título: dc.titleCollaboration or parallel worlds? Information literacy practices in Portuguese school libraries-
Tipo de arquivo: dc.typeaula digital-
Aparece nas coleções:Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal)

Não existem arquivos associados a este item.