Looking at assessment for learning through the lenses of the PrACT Model

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.creatorAmante, Lúcia-
Data de aceite: dc.date.accessioned2025-08-21T15:16:49Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2025-08-21T15:16:49Z-
Data de envio: dc.date.issued2024-11-24-
Data de envio: dc.date.issued2024-11-24-
Data de envio: dc.date.issued2023-05-24-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10400.2/16816-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/16816-
Descrição: dc.descriptionTopics of the presentation:Contrasting the Culture of Testing with the Culture of Assessment. Characterising the assessment culture and its basic principles. Presenting the main dimensions and parameters of the PrACT framework for quality of pedagogical assessment design. Final remarks-
Descrição: dc.descriptionN/A-
Formato: dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation-
Idioma: dc.languageen-
Palavras-chave: dc.subjectAssessment-
Palavras-chave: dc.subjectPedagogic assessment design-
Palavras-chave: dc.subjectPrACT Model-
Título: dc.titleLooking at assessment for learning through the lenses of the PrACT Model-
Aparece nas coleções:Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal)

Não existem arquivos associados a este item.