Application of eye-tracking technology for the evaluation of different packaging designs for premium organic herbal teas

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.creatorRocha, C.-
Autor(es): dc.creatorLima, Rui C.-
Autor(es): dc.creatorAlves, L.-
Autor(es): dc.creatorMoura, Ana Pinto de-
Autor(es): dc.creatorCunha, Luís Miguel-
Data de aceite: dc.date.accessioned2025-08-21T15:24:33Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2025-08-21T15:24:33Z-
Data de envio: dc.date.issued2023-07-24-
Data de envio: dc.date.issued2023-07-24-
Data de envio: dc.date.issued2017-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10400.2/14609-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/14609-
Descrição: dc.descriptionThe main goal of this study was to assess the impact four graphic designs (figure 1) on the perception of different extrinsic characteristics (premium and organic denomination, infusion name and brand).-
Descrição: dc.descriptioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
Formato: dc.formatapplication/pdf-
Idioma: dc.languageen-
Publicador: dc.publisherAAU Captive Food Studies Group-
Relação: dc.relationDesenvolvimento e avaliação dos perfis sensorial e emocional de infusões premium e otimização da valorização de características extrínsecas.-
Título: dc.titleApplication of eye-tracking technology for the evaluation of different packaging designs for premium organic herbal teas-
Aparece nas coleções:Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal)

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