Problems and prospects of hybrid learning in higher education: the legacy of emergency remote teaching and the way to innovative learning strategies. Semi-structured questionnaire used in online interviews

Registro completo de metadados
MetadadosDescriçãoIdioma
Autor(es): dc.creatorBidarra, José-
Data de aceite: dc.date.accessioned2025-08-21T15:18:11Z-
Data de disponibilização: dc.date.available2025-08-21T15:18:11Z-
Data de envio: dc.date.issued2023-01-30-
Data de envio: dc.date.issued2023-01-30-
Data de envio: dc.date.issued2021-
Fonte completa do material: dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10400.2/13270-
Fonte: dc.identifier.urihttp://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/13270-
Descrição: dc.descriptionN/A-
Formato: dc.formatapplication/pdf-
Idioma: dc.languageen-
Título: dc.titleProblems and prospects of hybrid learning in higher education: the legacy of emergency remote teaching and the way to innovative learning strategies. Semi-structured questionnaire used in online interviews-
Tipo de arquivo: dc.typeplanilha-
Aparece nas coleções:Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal)

Não existem arquivos associados a este item.