Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.creator | Beck, Dennis | - |
Autor(es): dc.creator | Morgado, Leonel | - |
Autor(es): dc.creator | Lee, Mark | - |
Autor(es): dc.creator | Gütl, Christian | - |
Autor(es): dc.creator | Dengel, Andreas | - |
Autor(es): dc.creator | Wang, Minjuan | - |
Autor(es): dc.creator | Warren, Scott | - |
Autor(es): dc.creator | Richter, Jonathon | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2022-02-15T14:09:13Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2022-02-15T14:09:13Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2021-07-05 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2021-07-05 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2021-05-17 | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2021-07-03 | - |
Fonte completa do material: dc.identifier | http://hdl.handle.net/10400.2/10867 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/10400.2/10867 | - |
Descrição: dc.description | iLRN 2021. Online and in Virtual Reality (17 May - 10 June, 2021) | - |
Descrição: dc.description | The interdisciplinary field of immersive learning research is scattered. Combining efforts for better exploration of this field from the different disciplines requires researchers to communicate and coordinate effectively. We call upon the community of immersive learning researchers for planting the Knowledge Tree of Immersive Learning Research, a proposal for a systematization effort for this field, combining both scholarly and practical knowledge, cultivating a robust and ever-growing knowledge base and methodological toolbox for immersive learning. This endeavor aims at promoting evidence-informed practice and guiding future research in the field. This paper contributes with the rationale for three objectives: 1) Developing common scientific terminology amidst the community of researchers; 2) Cultivating a common understanding of methodology, and 3) Advancing common use of theoretical approaches, frameworks, and models. | - |
Descrição: dc.description | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | - |
Idioma: dc.language | en | - |
Publicador: dc.publisher | Immersive Learning Research Network | - |
Direitos: dc.rights | openAccess | - |
Palavras-chave: dc.subject | Immersive learning | - |
Palavras-chave: dc.subject | Knowledge tree | - |
Palavras-chave: dc.subject | Research | - |
Palavras-chave: dc.subject | Epistemology | - |
Palavras-chave: dc.subject | Ontology | - |
Título: dc.title | Towards an immersive learning knowledge tree: a conceptual framework for mapping knowledge and tools in the field | - |
Tipo de arquivo: dc.type | aula digital | - |
Aparece nas coleções: | Repositório Aberto - Universidade Aberta (Portugal) |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: