Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.contributor.author | LEÓN, CRISTO ERNESTO YÁÑEZ | - |
Autor(es): dc.contributor.author | LIPUMA, JAMES | - |
Autor(es): dc.contributor.author | MENG, YI | - |
Autor(es): dc.contributor.author | REICH, JEREMY | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2024-03-15T04:47:10Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2024-03-15T04:47:10Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2024-03-14 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/capes/743007 | - |
Resumo: dc.description.abstract | This exploratory study at a STEM university supports the Middle States Commission on Higher Education (MSCHE) accreditation review, linking accreditation standards with institutional effectiveness in General Education Requirements (GER). It examined student self-awareness and self-assessment of GER outcomes, assessing the viability of using existing tools for out-of-course pre-and post-tests. A survey tailored to AAC&U VALUE Rubrics on a 5-point Likert scale facilitated this innovative approach. The Spring 2023 pilot verified its feasibility, revealing student awareness insights. The research promoted connections across educational domains and will explore response rates, student growth, and wide-scale applications to enhance GER outcomes. This model's integration fosters a dialogical space between student self-reflection and instructor assessments, intertwining GER coursework with student skills and knowledge and clarifying congruence between course content, effort, and learning outcomes | pt_BR |
Idioma: dc.language.iso | en | pt_BR |
Palavras-chave: dc.subject | STEM Education | pt_BR |
Título: dc.title | Exploring Student Self-Assessment in General Education: A Pilot Study Using Surveying Tools (Atena Editora) | pt_BR |
Tipo de arquivo: dc.type | livro digital | pt_BR |
Aparece nas coleções: | Livros digitais |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: