Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.contributor.author | GONZÁLEZ, MARGARITA ORTEGA | - |
Autor(es): dc.contributor.author | NAPOLES, MA. DEL ROSARIO MENDOZA | - |
Autor(es): dc.contributor.author | TREJO, MARÍA DE LOURDES MANZANERO | - |
Autor(es): dc.contributor.author | GALLARDO, ALMA JESSICA VELÁZQUEZ | - |
Autor(es): dc.contributor.author | BRAVO, RODOLFO NAVARRO | - |
Autor(es): dc.contributor.author | VELÁZQUEZ, EFRAÍN DE JESÚS GUTIÉRREZ | - |
Autor(es): dc.contributor.author | CERVERA, SANDRA FLORES | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2023-08-02T14:17:45Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2023-08-02T14:17:45Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2023-07-18 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/capes/735323 | - |
Resumo: dc.description.abstract | The general objective of this research was to identify the characteristics of the teaching identity in the context of the pandemic. From the teachers' own voice. This is a qualitative research, which aims to rescue the personal experience of teachers in their work during the COVID-19 pandemic, to enhance their teaching identity as such. Respondents were asked to participate in the response to the data collection instrument, which was in a focus group, regardless of length of service. Some results were uncomfortable, since the computer is not my forte. Frustration, since students do not lend for possession at class time. Confusion due to lack of means of communication at the beginning of the pandemic, to unify learning criteria. | pt_BR |
Idioma: dc.language.iso | en | pt_BR |
Palavras-chave: dc.subject | Teacher empowerment | pt_BR |
Título: dc.title | Empowerment of the teacher's identity, in times of a pandemic (Atena Editora) | pt_BR |
Tipo de arquivo: dc.type | livro digital | pt_BR |
Aparece nas coleções: | Livros digitais |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: