Atenção: Todas as denúncias são sigilosas e sua identidade será preservada.
Os campos nome e e-mail são de preenchimento opcional
Metadados | Descrição | Idioma |
---|---|---|
Autor(es): dc.contributor.author | LEÓN, JOSÉ AGUSTÍN PALMAS | - |
Autor(es): dc.contributor.author | GONZALEZ, FELIPE NERHI TENORIO | - |
Autor(es): dc.contributor.author | SERNA, PEDRO VERA | - |
Data de aceite: dc.date.accessioned | 2022-07-12T12:50:42Z | - |
Data de disponibilização: dc.date.available | 2022-07-12T12:50:42Z | - |
Data de envio: dc.date.issued | 2022-07-06 | - |
Fonte: dc.identifier.uri | http://educapes.capes.gov.br/handle/capes/705280 | - |
Resumo: dc.description.abstract | Digital Information and Communication Technologies (TDIC) provide a new path to be followed, with challenges and opportunities that make the teaching-learning process more effective and dynamic. Distance education (EAD) has a better development with the emergence of technological tools, with greater access and advancement of the internet. And one of the biggest challenges that teachers have been facing is getting students to engage in achieving quality in distance education. This article aims to promote the debate on the possibilities that gamification in Education provides for the virtual classroom in higher education to become more attractive and pedagogical practices can reflect the need for digital inclusion in contemporary society. | pt_BR |
Idioma: dc.language.iso | en | pt_BR |
Palavras-chave: dc.subject | ADVANCED CERAMICS | pt_BR |
Título: dc.title | STUDY OF THE EFFECT OF PVA INCORPORATION ON THE PARTICLE SIZE OF CERAMICS WITH NBT STRUCTURE WITHOUT STRUCTURAL LEAD (Atena Editora) | pt_BR |
Tipo de arquivo: dc.type | livro digital | pt_BR |
Aparece nas coleções: | Livros digitais |
Arquivos associados: | ||||
---|---|---|---|---|
STUDY.pdf | 772.76 kB | Adobe PDF | /bitstream/capes/705280/1/STUDY.pdfDownload |
O Portal eduCAPES é oferecido ao usuário, condicionado à aceitação dos termos, condições e avisos contidos aqui e sem modificações. A CAPES poderá modificar o conteúdo ou formato deste site ou acabar com a sua operação ou suas ferramentas a seu critério único e sem aviso prévio. Ao acessar este portal, você, usuário pessoa física ou jurídica, se declara compreender e aceitar as condições aqui estabelecidas, da seguinte forma: